17 June 2012

p KL balik KL

Malasnya aku nak p keja arini,,penat gila,,,semalam bas bwk slow giler bayangkan la bertolak dari KL pukui 2 pm,,,smpai umah dekat koi 9mlm,,,kalau aku bwk koi 6 dah smpai agaknya( pandai ka bwk bas)huhu.....tapi kursus kali ni memang best,,,walaupown jadual agak padat tp memberi kesan positif dalam diri dan kerjaya aku,,,bleh ka ayat skema aku nie...huhhu,,,,

8.00am-tunggu di tapak pesta sg nibong

                                           yana,aku,zie sempat lagi berposing smntara tnggu bus

                                                     pa'ah,zie,aku,reno,yana n gee det

8.15 am-bus bertolak

                                                 hahha,,,atas bas dok sebelah mek zie...

  time berenti makan,be---

2.00pm-sampai Quality hotel (6 jam atas bas)
                                           aku,yana,zi,kak na,reno n gee det


                                            ta daaa,,,smpai bilik,,,bleh ler....

                                                      nak keluaq p jalan tar,,,

                                                    dalam lif pown jadi kerja


8.00pm-makan dulu
                                                 menambahkan berat badan..hahah

 8.30 pm-msk kelas
                                           yana,farah,aku dengar ceramah tah apa2...
                                               sempat lagi ......

hari kedua-
                                                                tea time


                                               no diving yer...

                                                           habis clas p sogo plak
ushar kain kedai kawan farah


 malam p kelas plak,,,aduhhh penat!!!!

hari ketiga -ahad balik penang,,huhu,,,rindu naqeeb nieeeeeeeeee...





  

selamat tinggal K.L tahun depan jumpa lagi...............


No comments:

Post a Comment